יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

שעוות הקרבנות הנצחית

הימין מתחלחל מהסתה שמאגדת אותו - את הימין - כגוף אחד, שתחת אחריותו המחתרת היהודית, כלומר החבלנים היהודים מסתופפים. בעוד לעולם אלה כמה עשבים שוטים.
מטיח הימין "השמאל מסית."
כלומר, כל השמאל. לא רק כמה עשבים שוטים, שלא מבינים שהימין לא יכול לקחת אחריות על המטורפים שעושים מעשה בשמו.

מצד שני, אולי לא שבעים ושתיים בתולות שזה עונש נורא לאחרי המוות, אבל ככר ברוך גולדשטיין מדברת בשם עצמה. תהילת עולם יגאל, תהילת עולם עמיר.

---

שימו לב. 
בשם הדת שלא מרשה לי לאהוב את עצמי,
את גופי, את האדם באשר הוא אדם,
אני רוצח את הכופרים באותה דת
שעיקרה לא תרצח.
-

בשם הדת על פיה האדמה קדושה מהאדם.
הלאום חשוב מהאדם.
ראשית אני יהודי ואחר כך אדם,
ראשית אני מוסלמי ואחר כך אדם,
ראשית אני בריון אשפתות ואחר כך אדם,
ראשית אני ראש ממשלה ואחר כך אדם,
ראשית אני רוצח ואחר כך אדם,
ראשית אני טבעוני ורק אחר כך. בן אדם.

---

וזהו 
זה
המנגנון שמכוון ילדים לגדול אצל הורים אשר במכוון
הבגרות הרגשית שלהם חתומה בשעוות הקרבנות הנצחית. 
-
זה המנגנון שמשאיר אותם ילדים. בעל כורחם.

אותם. אתכם. אותנו.
-
כולנו ילדים - בכוונה.
קל יותר להפחיד, להזיז,
לשנע,
לשלוח אל המוות משני צידיו, להרוג ולהיהרג.

להזריק לנו כימותרפיה
ולסמם אותנו בסמים נוראיים,
לסמם את הילדים בסם נורא ואיום.

---

המלחמה הרגולטרית בסמים נלחמת בצמח המבריא ביותר
על הפלנטה מתוך כך שיביא להקטנת צריכת התרפות/סמים הנמכרים היום.
המערכת מחייבת אותנו להתמכר לכדורים,
נוגדי דיכאון, נוגדי חרדה.


אולי לא יודעים את זה אבל יש סטטיסטיקה מרנינה ממש למספר המקרים שמתים בשל תרופות. כלומר, אובר-דוז, רפואי, עם פושרים חוקיים.
אבל החלוקים נותרים
לבנים.
רוב מוחלט של מבוגרים לוקח יותר מדי תרופות וסמים על מנת לפגוע בגופו, ולצרוך עוד סמים ותרופות. 
לא חגיגת. חגיגה.

חברות התרופות שולטות בכלכלה.
וכל זה מצדיק שיהיו ילדים נצחיים.
שיִרְצחו. שיירָצחו.
---


המדינה מעודדת את האזרח להישאר צעיר לנצח.
לא כדי לחוש נאהב.
אלא כדי להיות ראוי להעלאה לקרבן.
---

אל מזבח ההכרה שמראש, בדיעבד ומכל היבט מכל זווית, 
אם לא בא מהאדם עצמו,
יתבגר הקורא להכיר בעצמו בעצמו, לאהוב עת עצמו,
לאשר את אושרו, וכל זה - מתוכו.
אז, הילד, כבר לא ראוי להיות לקרבן על מזבח הצדק
אלא להתבגר בזמנו אל היותו ראשית לכל - ובסופו של יום -
אדם.

שלם.


----

האדם הבוגר האחד. קיים בכל ילד.

התבונן. התבונני.

התבוננות.

---

האדם האחד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה