יום חמישי, 23 ביוני 2016

ככוכבנית פורנו

"הבת שלי דוגמנית בגיל 4 ולא דחפתי אותה לזה"
מיכל פוקס החלה לדגמן בגיל שנתיים ואוהבת לעמוד מול המצלמה ולקבל מחמאות. אמה: "לכל מי שאומר שזה החלום שלי אני מציעה לבוא לראות אותה ביום צילום. יש לי חלומות משלי שאני מגשימה ועוד מתכננת להגשים בעתיד"
ליאת עיניhttp://www.ynet.co.il/images/kav.jpgפורסם:  22.06.16 , 10:01


הרי לנו.
זו הָאֵם החולה בחולי החברתי הנורא מכל –
חוסר אחריות הורית.

היתממות והצטדקות שעולות כאן נדרשות
היות וילדה בת שנתיים, או ארבע, או שש או שמונה יכולה להחליט על כל מיני דברים, ולסלסילת ההחלטות שלה נוספות מעת לעת תחומי אחריות נוספים.
למשל, באחריות הרך הנולד למצוא את הפטמה ולינוק.
באחריות אמו להגיש לו את הפטמה ולהזין אותו.
אט אט עם צמיחתו נמצא מנעד ההחלטות מתרחב והוא כולל את מה שנכון שיהיה באחריותו. זה לא כולל האם ילך למוסדות או לא. זה לא כולל היכן תגור המשפחה, זה לא כולל במה יעסקו ההורים.

לא יכולה להיות אחריותה של ילדה בת שנתיים או ארבע ואפילו לא ארבע עשרה – לבחירת הדוגמנות כמסלול לחיים.

גם אם היא מאוד רוצה את זה.
ואפילו עם כל העולם מעלה אותה על נס הפדופיליה.
ואפילו עם היא מאושרת עד הגג מול המצלמה ונמצאת מאושרת.
ונמצאת מאשרת בכך לאִמָּה להסיר אחריות – "כי הילדה רוצה  ואני נותנת כבוד לילדה".

אכן זה לא החלום שלך,
זו מציאות שבה הנך מעלה לעולה
את בתך המאושרת להקרבתה
אל תשומת הלב ומרגישה בתך
כיצד את עצמך מאושרת עד הגג מכל העניין.

שכן כאם אחראית ומודעת היה עלייך
לחסום את העניין הזה באיבו.

כי ילדים בפרסומות משרתים את חולי הפדופיליה,
חוסר ההתבגרות, גם שלך כּאֵם
המאפשרת לבתה להגשים פנטזיה
שאינה אלא חולה במקרה הטוב
ומעוותת ומביאה נזק במקרה הפחות טוב.

---

שאם בתך תחווה אורגזמות מרובות בהיותה
בת שש עשרה ויום, מרצונה, ככוכבנית פורנו,
גם תשלחי את הצופים על מנת שיראו
וידעו שזה לא שלך,
זה של בתך?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה