יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

להרוג ולהיהרג

אז ככה זה הולך.
בגיל ינקות אנו מגייסים את הפעוטות לצבא ההגנה לישראל במסווה של "חינוך" בתואנות שווא כלפי הורים ש"לא יכולים להתפרנס אם אחד ההורים בבית".
ואז, כשאלה מגיעים לגיל שמונה עשרה, הם כבר מסכימים להרוג ולהיהרג, ואפילו מוכנים להילחם על זכותם זו, "להחזיר למדינה" זו שהשקיעה משאבים וחוקי נאצה על מנת לסגור אותם מאחורי מכלאות הסורגים והחשיבה.


אז, האומללים שמתגייסים להיות חיילים קרביים, כלומר להרוג בפועל, להיהרג בפועל - בתאונות או בלוחמה מטופשת שכולה למען הגנרלים והמנהיגים לכאורה (שערו בנפשכם - ילדים נהרגים למען הבן-ימין), מסיימים את השירות הסדיר (זה בסדר רובם יהיו נלהבים לבוא למילואים, לחברותא ולמען הדגל והגרב, כוכבנית הכפיים - שמייצרת כותרות כמו שפרות מייצרות פרש), ואז חלקם הולכים לטיפול פסיכולוגי שברובהו אינו יעיל שכן תומך בכל ההילך העקום הזה מתחילתו ועד סופו, חלקם נוסעים להודו ודופקים את הראש, שם בית חב"ד אוסף את הנפלטים לחיקו וחלק מאלה יהיו לרבנים גדולים בתרבות האשליה המשיחית, וחלקם חוזר לארץ לאבא ואמא, ועכשיו יממנו להם לימודים מיותרים שעיקרם טיפשות וחיזוק אג'נדת הטירוף.


ולמען שנבין לעומקו של עניין, החיל הגיבור והאומלל שמוציא להורג כי זו הנורמה - ומוגש לתקשורת כשעיר לעזאזל על ידי צבא ההוצאה להורג - יהיה זכאי ללימודים על חשבון המדינה.


והוא יהיה יופי של עורך דין.


ואולי אפילו שופט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה