יום שישי, 16 בדצמבר 2016

כלאחר יד

במובן הזה של בריאות
טוב להתייחס אל

הבריאות כלאחר יד
.

אין צורך להפריז ולהגזים באיזון מדומיין ומכוון - מתוך מודעות.

אלא מעת לעת להעלות את העניין הבריאותי 
אל המודעות ולבחון היבטים שונים;
או התנהגויות שונות

או תפישות או דפוסים שונים,
אשר נמצאים מתאימים או לא מתאימים עוד -
כזרימת החיים השוטפת.

מניחים לבריאות להיות כלאחר יד,
למחלה לבוא כלאחר יד, 
כאשר מדובר במחלה שבאה
לעורר ולחזק את המערכת החיסונית
,
במובן של מחלה עונתית,
מחלה שאיננה כרונית דווקא,
לתת לזו לבוא בזמנה 
ולהבריא ממנה בספונטניות.

ללא ההעמסה של טיפולים שונים, תרופות 
או אפילו לווי אנרגטי מוגזם.

עם זאת, על מנת להיות מסוגלים 
להעלות את הסגולה הזו 
של

בריאות כלאחר יד

כאשר עולה המודעות אל הבריאות 
ואל ההרגלים ואל השינוי המתבקש - 
זה שלעולם הגוף מצביע עליו; 
אותו שינוי שהמודעות מודעת לו ומעלימה עין,
כלאחר יד, אלה ההיבטים המתבקשים
מעת לעת
לבחינה מחודשת
:
אלו הן הזיקות? 
אלו הן הדמויות? 
אלו הם הסיפורים? 
אלו הם ההסברים,
הניתנים והמצדיקים את 
התפישה האישית
בדבר מי אני 
ומי 
אני חושב שאני. 
או אני חושבת שאני.

הפער בין מי שאת היא - תהי אשר תהי,
ובין מי שאת בפועל תהא אשר תהא,
איננו פסול
.
לא הוצא מתוך תבנית פער מסוים
ונפסל כפסל, אל דמותך המלבבת.

אלא הפער הזה 
הוא היבט של פעימה של חיים.

וטוב לה
למי שאת חושבת שאת היא

לקבל את מי שאת היא
באהבה ובשמחה גדולה.

כלאחר יד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה